Vi er her for deg!

Sammen har vi vært gjennom en spesiell tid. Fortsatt er ikke alt helt som det pleier. Vi i SkandiaEnergi vil stå sammen med kundene våre i denne perioden, og hjelper deg gjerne med det du lurer på.

 

– Vi er glade for å ha med oss flinke medarbeidere som brenner for å gi gode kundeopplevelser! Den siste tiden har vært krevende for kundene våre, men faktisk også for oss for å opprette kvaliteten vi strekker oss etter. Flere av våre ansatte har vært på hjemmekontor og vi har hatt noe redusert kapasitet, forteller leder for kundesenteret, Karen Marie Haave.

 

Rask responstid og høy kvalitet

– Derfor er vi ekstra stolte av kollegene våre som virkelig har brettet opp ermene og som med et bankende hjerte for kundene våre, likevel har klart å besvare henvendelser både raskt og med høy kvalitet, sier Karen stolt.

Samtidig vil vi takke kundene våre for litt ekstra tålmodighet og forståelse gjennom denne perioden.

 

Forbedret kundeopplevelse

Heldigvis er ting i ferd med å normaliseres og alle våre medarbeidere er tilbake på kontoret. – Vi er glade for å se hverandre igjen, hjelpe hverandre og le sammen. Vi gleder oss til å arbeide for å forbedre kundeopplevelsen – bit for bit – dag for dag, smiler Karen.

Vi har store ambisjoner for vår opplevde kundeservice. Derfor har alle våre medarbeidere allerede gjennomgått ulike sertifiseringer og kvalitetsprogrammer. Vi vet at det kan være mye du lurer på eller trenger hjelp til som strømkunde. Derfor er vi veldig opptatt av å gi god kundeservice. Vi strekker oss langt for at du skal være fornøyd.

 

Smil og glimt i øyet

– Vi liker aller best å ha dialog med kunden på telefon for å gi gode svar og trygg veiledning. Vi vil at du skal høre at vi smiler når du prater med oss, lover Karen med et glimt i øyet.

 

Vår ambisjon er å ha Norges beste kundeservice. Husk at vi er her for deg!

 

Foto: Martin Granum

Spor fra din side.